Jak powstawał Deus Ex? [Inspiracje na weekend #6]

Seria Deus Ex powróciła z wielkim rozmachem w 2011 roku. Po fali zachwytów gracze zaczęli się domagać odpowiedzi na pytanie co dalej. W tym tygodniu wreszcie uzyskaliśmy odpowiedź za sprawą trailera – Deus Ex: Mankind Divided potwierdzony! Dziś więc porcja linków związanych z grą studia Eidos Montreal.

  • Analiza nowego trailera – redaktorzy PC Gamera przyjrzeli się dokładnie pierwszemu trailerowi porównując go z poprzednimi częściami, dostarczając nam garść ciekawych domysłów i spekulacji.
  • Koncepty do Deus Ex: Human Revolution – autorstwa Erica Gagnona pozwalają prześledzić jak powstawał pierwszy odnowiony Deus Ex.
  • Title sequence z Deus Ex: Human Evolution – wywiad i artykuł na temat tytułowej animacji do poprzedniej części serii. Okazja, żeby poznać jak ten niesamowity kawałek gry powstawał i kto właściwie stał za jego produkcją.
  • dailykraken-deus-ex-mankind-divided-screen-2

  • Futurystyczna moda – czyli twórcy opowiadają o tym jak powstawał charakterystyczny styl ubioru postaci występujących w grze.
  • Level Design w Deus Ex: Human Revolution – i jeszcze jeden link do oficjalnego bloga deweloperskiego (na którym znajdziecie mnóstwo świetnych materiałów z produkcji, swoja drogą). Koniecznie zobaczcie też drugą część artykułu.

Skomentuj dzisiejsze zestawienie na Facebooku. Możesz również zobaczyć poprzednie zestawienia w archiwum Inspiracji na weekend.