Fallout 4 – inspirujące pustkowia [INW #28]

Czy grafika nowego Fallouta jest rzeczywiście taka słaba? Czy można stworzyć czarującego bohatera, który brzydzi się przemocą? W jakiej rozdzielczości Fallout 4 prezentuje się najlepiej? Odpowiedzi na te i inne pytania o nowe dzieło Bethesdy poniżej. Bonusowo: nostalgiczne wspomnienia z czasów pierwszej odsłony serii.

    • Artbook z Fallouta 4 – grafiki koncepcyjne krajobrazów, postaci, broni i elementów ekwipunku, słowem wszystko to, co składa się na koncepcję wizualną nowego Fallouta 4 zostało zebrane w przepięknym artbooku. Co prawda, żeby go zobaczyć w całości, trzeba sięgnąć głęboko do portfela ale już sama zapowiedź wydania prezentuje się świetnie.
    • Grafika w nowym Falloucie jest chyba najczesciej wymieniana na liście „rzeczy, które Fallout 4 mógł zrobić lepiej. W praktyce nie jest najgorzej. Na oficjalnym blogu Bethesdy może poczytać o szczegółach technicznych silnika, na którym działa nowa odsłona serii.
the-art-of-fallout4-artbook-80lv-3-1024x682
The Art of Fallout 4 © Bethesda, 2015
  • Chuck B. Luck – redaktorzy PC Gamera sprawdzili czy w nowego Fallouta można grać budując bohatera jedynie w oparciu o Charyzmę i Szczęście. Poznajcie Chucka!
  • Fallout 4 w rozdzielczości 5K – no i wychodzi na to, że Boston potrafi być urokliwy, jeśli tylko podciągnąć opcje graficzne odpowiednio wysoko.
  • Tim Cain o pierwszym Falloucie – i jeszcze na koniec powrót do przeszłości, czyli Tim Cain – producent pierwszego Fallouta – podczas wystąpienia na GDC 2012 wspomina o tym jak przebiegała produkcja kultowego klasyka.

Jak wasze pierwsze wrażenie z Fallouta 4? Możecie się nimi podzielić jak zawsze na Facebooku. Pozostałe wpisy z cyklu Inspiracji na weekend znajdziecie w archiwum.